3rd PATRAS INTERNATIONAL CIRCUIT for KART
ΠΑΤΡΑ, 01-02 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έναρξη εγγραφών Πέμπτη 07/07/2011
Λήξη εγγραφών Πέμπτη 15/09/2011, ώρα 22.00
Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων Δευτέρα 26/09/2011, ώρα 22.00
Έλεγχος εξακρίβωσης Σάββατο 01/10/2011, σε χώρο που θα διαμορφωθεί
1η Ενημέρωση αγωνιζομένων Σάββατο 01/10/2011, ώρα 13.00
2η Ενημέρωση αγωνιζομένων Κυριακή 02/10/2011, ώρα 08.30
Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων Σάββατο 01/10/2011, στην γραμματεία του αγώνα
Ελεύθερες δοκιμές Σάββατο 01/10/2011, σύμφωνα με το άρθρο 14.1
Χρονομετρημένες δοκιμές Σάββατο 01/10/2011, σύμφωνα με το άρθρο 14.2
Ημιτελικοί Κυριακή 02/10/2011, σύμφωνα με το άρθρο 15.2
Τελικοί Κυριακή 02/10/2011, σύμφωνα με το άρθρο 15.3
Τελικός τεχνικός έλεγχος Κυριακή 02/10/2011, μετά την λήξη του αγώνα
κάθε κατηγορίας στο χώρο
του Parc Ferme
Δημοσίευση αποτελεσμάτων Κυριακή 02/10/2011, μετά την λήξη του αγώνα
στον Πίνακα ανακοινώσεων
Απονομή επάθλων Κυριακή μετά το τέλος των αγώνων στην πίστα
Διανομή ελαστικών Σάββατο 01/10/2011, στον έλεγχο εξακρίβωσης
Παράδοση ελαστικών Σάββατο 01/10/2011, μετά το πέρας του τελευταίου
σκέλους κάθε κατηγορίας
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί μέχρι την Παρασκευή 30/09/2011 στα γραφεία του Α.Ο.Π. ΠΡΟΥΣΣΗΣ 73 τηλ. 2610 432.737 ώρες 21.00-22.00. Το Σάββατο 01/10/2011 και την Κυριακή 02/10/2011 μέχρι το τέλος του αγώνα στην Πλατεία Γεωργίου στην Πάτρα. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το γραφείο τύπου θα βρίσκεται μέχρι τις 30/09/2011 στα γραφεία της ELEVATOR στη δ/νση Πατρέως 13-15, τηλ. 2610 278.822 και fax 2610 241.147 και Σαββάτο και Κυριακή 01 και 02/10/2011 στη γραμματεία του αγώνα
ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ: Θα βρίσκεται στον εκάστοτε χώρο της Γραμματείας. Οι ημερομηνίες και τυχόν αλλαγές θα ανακοινώνονται στον πίνακα ανακοινώσεων, HYPERLINK «http://www.pickpatras.gr» www.pickpatras.gr καιwww.aop.gr
KΕΦΑΛΑΙΟ 1.
ΑΡΘΡΟ 1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ
1.1 ΟΡΙΣΜΟΣ
Μετά από έγκριση της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών διοργανώνει τον 3ο αγώνα ΚΑΡΤ P.I.C.K. (Patras International Circuit for Kart) που θα διεξαχθεί στις 1-2 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011 σε ειδικά διαμορφωμένη διαδρομή στην πόλη της Πάτρας.
Ο αγώνας θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις:
α. Του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα (Δ.Α.Κ.) και των παραρτημάτων του.
β. Του Εθνικού Αγωνιστικού Κανονισμού (Ε.Α.Κ.) και των παραρτημάτων του.
γ. Του Διεθνούς Κανονισμού Κάρτ και των παραρτημάτων του.
δ. Της Προκήρυξης Πρωταθλημάτων της Ε.Θ.Ε.Π.Α. και των εγκυκλίων της.
ε. Του Γενικού Κανονισμού Κάρτ και των παραρτημάτων του.
στ. Του παρόντος Συμπληρωματικού Κανονισμού και των παραρτημάτων του.
Σημείωση: Ο Δ.Κ. Καρτ ισχύει όπου δεν αντίκειται στον γενικό κανονισμό και ο Γ.Κ. Καρτ ισχύει όπου δεν αντίκειται στον παρόντα Συμπληρωματικό Κανονισμό.
1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος: Πλάτων Μαρλαφέκας
Μέλη: Ι. Μαλουσάρης, Β. Εμμανουηλίδης, Δ. Καγκελάρης, Α. Δεκής, Χ. Πανίτσας
PROMOTER: ELEVATOR Communication Services
1.3 ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Παρατηρητής ΕΘΕΠΑ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ
Πρόεδρος Αγωνοδικών Βασιλείου Βασίλης
Αγωνοδίκες ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ
Αλυτάρχης Δημήτρης Χιωτίδης
Γραμματεία του Αγώνα Παπαγεωργίου Γεωργία
Μαραγκού Φώφη
Γρ. Τύπου Βασιλάκης Μιχάλης
Πρόεδρος Τεχνικών Εφόρων ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ
Τεχνικοί Έφοροι ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ
Yπεύθυνος Ασφαλείας Νίκος Πασσαλής
Ιατροί του Αγώνα ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ
Υπεύθυνοι σχέσεων με Αγωνιζόμενους ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ
Pit Marshal ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ
Υπεύθυνοι Park ferme ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ
Αποτελέσματα INFOMEGA
Η Ο.Μ.Α.Ε., Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΛΕΣΧΗ, Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
Η ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΦΘΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2.
ΑΡΘΡΟ 2. ΓΕΝΙΚΑ
Ο αγώνας είναι φιλικού χαρακτήρα.
ΑΡΘΡΟ 3. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ο αγώνας θα γίνει σε κλειστή διαδρομή πόλης ειδικά σχεδιασμένη για τον αγώνα (Circuit) δεξιόστροφη μήκους 920μέτρων, χωρητικότητας 25 καρτ.
ΑΡΘΡΟ 4. ΚΑΡΤ ΔΕΚΤΑ
Στους αγώνες γίνονται δεκτά καρτ των παρακάτω κατηγοριών:
1. ΜΙΝΙ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ TEXNIKO ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ)
2. JUNIOR (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ TEXNIKO ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ)
3. LOUX (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ)
4. BP 125 (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ)
5. SUPER (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ)
ΑΡΘΡΟ 5. ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
5.1 Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρη άδεια διαγωνιζομένου ή αγωνιζομένου μιας κατηγορίας ΚΑΡΤ (σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΕΘΕΠΑ), με την προϋπόθεση ότι ο οδηγός έχει λάβει μέρος σε τρείς (3) επίσημους αγώνες του αγωνιστικού ημερολογίου τα έτη 2009-2011.
5.2 Αν σαν διαγωνιζόμενος αναφέρεται νομικό πρόσωπο ή εφόσον αυτός δεν οδηγεί το καρτ, κάθε υποχρέωση του βαραίνει απόλυτα, αλληλέγγυα και αδιαίρετα τον οδηγό που έχει δηλωθεί στη δήλωση συμμετοχής.
5.3 Οι ηλικίες των οδηγών ανάλογα με την κατηγορία που συμμετέχουν καθορίζονται στο άρθρο 30 του Γενικού Kανονισμού.
5.4 Απαγορεύεται η συμμετοχή ενός οδηγού σε περισσότερες από μία κατηγορίες στη διάρκεια της ίδιας αγωνιστικής συνάντησης.
5.5 Ο διοργανωτής δικαιούται να απορρίψει ή να δεχτεί (επιπλέον) οποιαδήποτε συμμετοχή αφού αιτιολογήσει την άποψη του στην ΕΘΕΠΑ και λάβει την σχετική έγκριση από αυτή.
ΑΡΘΡΟ 6. ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ
6.1 Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του Α.Ο.Π. στην οποία να αναφέρεται απαραίτητα ο αριθμός συμμετοχής του, η κατηγορία καθώς και ο τύπος του καρτ (μάρκα σασί και κινητήρα).
6.2 Για να αξιολογηθεί αν θα γίνει αποδεκτή η συμμετοχή του αγωνιζόμενου πρέπει να έχει καταβληθεί εξ ολοκλήρου το αντίτιμο στον διοργανωτή (Τράπεζα MARFIN – ΕΓΝΑΤΙΑ Αρ. Λογαρ. 0376801427 ΙΒΑΝ GR 12 0280 4120 0000 0037 6801427). Εμφανίζεται ΝΕΤ ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΠΕ.
Η αίτηση συμμετοχής θα καταχωρείται στο www.pickpatras.gr και το αποδεικτικό κατάθεσης θα αποστέλλεται στο fax 2610 241.147.
6.3 Η σειρά προτεραιότητας για την κατηγορία LOUX – SUPER για την αποδοχή μιας συμμετοχής ορίζεται από τον αριθμό των αγώνων που έχει πραγματοποιήσει ο αγωνιζόμενος στον τοπικό θεσμό, αρχικά κατά το 2011 και μετά κατά τα έτη 2010-2009-2008 κλπ.
6.4 Ο Οργανωτής έχει το δικαίωμα να μην δεχθεί περισσότερες από 40 συμμετοχές ανά κατηγορία. Επίσης, έχει το δικαίωμα να μην τελέσει τους αγώνες των κατηγοριών στους οποίους ο αριθμός συμμετεχόντων είναι μικρότερος από 15, όπως επίσης και όλους τους αγώνες αν το σύνολο των αγωνιζομένων όλων των κατηγοριών είναι μικρότερο από 70.
6.5 Ο Διοργανωτής έχει δικαίωμα να μην πραγματοποιήσει οποιεσδήποτε κατηγορίες κρίνει απαραίτητο για λόγους ανωτέρας βίας π.χ. επιβεβαρυμμένο χρονοδιάγραμμα προγράμματος – αριθμός συμμετοχών κ.λπ. Επίσης,ο οργανωτής μπορεί να συμπτηξει κατηγορίες (εκτός MINI και JUNIOR) αν αυτό κριθεί απαραίτητο βάσει της εγκ. 7/2011. Η απόφαση πρέπει να κοινοποιηθεί το αργότερο μέχρι την 28/09/2011.
ΑΡΘΡΟ 7. ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ
7.1 Το παράβολο συμμετοχής ορίζονται στα 180,00 ευρώ.
7.2 Σε όσους δηλώσουν συμμετοχή ως τις 05/08/2011 θα ισχύσει έκπτωση 30%.
7.3 Ειδικά για την ΜΙΝΙ το παράβολο συμμετοχής είναι προσφορά του ομιλου εταιριων ΔΟΥΒΡΗΣ Α.Ε.
7.4 Στο ποσόν δεν περιλαμβάνονται τα ελαστικά τα οποία οι αγωνιζόμενοι θα παραλάβουν απευθείας από τους εισαγωγείς που θα ανακοινωθούν για κάθε κατηγορία.
7.5 Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή αν δεν συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής.
7.6 Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός δηλώσει εκπρόθεσμη συμμετοχή, τότε αν αυτή γίνει δεκτή υποχρεούται σε επιβάρυνση εκ ποσού 100,00 ευρώ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
ΑΡΘΡΟ 10. ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ-PADDOCKS
10.1 Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να παραλάβουν από τον Οργανωτή τα διακριτικά τους καρτελάκια ΟΔΗΓΟΥ – ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ.
10.2 Όλα τα καρτ θα φέρουν, στις θέσεις που ορίζονται από τον ΓΚΚ τα λογότυπα των επίσημων χορηγών του αγώνα. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, ο αγωνιζόμενος δεν μπορεί να εκκινήσει στο αντίστoιχο σκέλος.
10.3 Όλοι οι συμμετέχοντες θα εγκαταστήσουν τον εξοπλισμό τους στα PADDOCKS σε τέντες με υποχρεωτική χρήση πλαστικού πατώματος. Κάθε συμμετέχων δικαιούται 10 μ2 χώρου pits.
10.4 Η χρήση ενός πυροσβεστήρα διοξειδίου του άνθρακος ή χημικής σκόνης 6 κιλών είναι υποχρεωτική ανά 50 μ2χρήσεως με ευθύνη των διαγωνιζομένων ομάδων.
ΑΡΘΡΟ 11. ΚΑΥΣΙΜΟ
11.1 Το καύσιμο πρέπει να είναι αποκλειστικά μείγμα αμόλυβδης βενζίνης εμπορίου και λιπαντικού εμπορίου που δεν πρέπει να περιέχει άλλα πρόσθετα (δηλαδή πρόσθετα τα οποία αυξάνουν το ενεργειακό δυναμικό.) Με το όρο καύσιμο εμπορίου νοείται βενζίνη που διατίθεται στο ελεύθερο εμπόριο. Τα χαρακτηριστικά του καυσίμου πρέπει να συμφωνούν με τα αναφερόμενα στο άρθρο 33 του Δ.Κ.Κ.
11.2 Για όλους τους αγώνες καθορίζεται υποχρεωτικά ενιαίος τύπος καυσίμου, που είναι ο τύπος βενζίνης που διατίθεται στο εμπόριο ως αμόλυβδη 100 οκτανίων.
ΑΡΘΡΟ 12. ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ – ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
12.1 Η σειρά εκκίνησης των κατηγοριών είναι η ακόλουθη:
ΜΙΝΙ – JUNIOR – LOUX – BP 125 – SUPER
12.2 Οι αριθμοί συμμετοχής πρέπει να είναι τοποθετημένοι στις 4 πλευρές του καρτ σε όλη τη διάρκεια της συνάντησης. Οι αριθμοί θα είναι μαύροι με κίτρινο φόντο.
ΑΡΘΡΟ 13. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ (BRIEFING)
13.1 Χρόνος της Ενημέρωσης
ΣΑΒΒΑΤΟ 01/10/2011, ώρα 13.00
ΚΥΡΙΑΚΗ 02/10/2011, ώρα 08.30
Επιπλέον ενημερώσεις μπορεί να γίνονται όποτε θεωρείται αναγκαίο.
13.2 Η παρουσία όλων των αγωνιζομένων είναι υποχρεωτική, και θα επιβεβαιώνεται ενυπόγραφα. Οι αγωνιζόμενοι που δεν θα είναι παρόντες σε όλη τη διάρκεια της ενημέρωσης θα τιμωρούνται με πρόστιμο 50 ευρώ, που πρέπει να πληρωθεί πριν να επιτραπεί η είσοδός στην πίστα.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. ΔΟΚΙΜΕΣ – ΑΓΩΝΑΣ
ΑΡΘΡΟ 14. ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
14.1 Ελεύθερες δοκιμές ανά κατηγορία:
2×10 λεπτά ΣΑΒΒΑΤΟ & 1×10 λεπτά ΚΥΡΙΑΚΗ (ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ) Aν ο αριθμός των οδηγών μιας κατηγορίας υπερβαίνει τη χωρητικότητα της πίστας (αρθρο 3 ΓKK) τότε οι οδηγοί θα χωρίζονται σε ισάριθμες ομάδες (μονοί – ζυγοί αριθμοί συμμετοχής)
14.2 Χρονομετρημένες δοκιμές ΣΑΒΒΑΤΟ 1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011
Οι χρονομετρημένες δοκιμές για κάθε κατηγορία γίνονται σε ένα (1) σκέλος διαρκείας 10 λεπτών το απόγευμα του Σαββάτου με ωράριο που θα ανακοινωθεί μετά το κλείσιμο των συμμετοχών.
Οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να χρονομετρηθούν σε ένα τουλάχιστον γύρο. Σε περίπτωση ίσων χρόνων μεταξύ οδηγών για την σειρά εκκίνησης στον ημιτελικό αγώνα, θα προηγείται ο οδηγός με τον καλύτερο δεύτερο χρόνο κ.ο.κ. Η χρονομέτρηση θα γίνεται με σύστημα εκπομπής συχνοτήτων.
Σε περίπτωση που οι συμμετοχές σε κάποια κατηγορία υπερβούν τις 25+10% που αποτελεί το όριο της πίστας σε καρτ τότε η διαδικασία τροποποιείται ως εξής:
Η κατηγορία αυτή χωρίζεται σε ομάδες προκριματικών που συναντώνται μεταξύ των σε σκέλη των 8 γύρων. Η κατάταξη σε ομάδες γίνεται ως εξής: Ο πρώτος χρόνος τοποθετείται στην Α ομάδα, ο δεύτερος στην Β ομάδα, ο τρίτος στην Γ ομάδα κ.ο.κ. Απο την κατάταξη στα σκέλη προκριματικών και την βαθμολόγηση με βαθμούς ποινής (ο πρώτος 0, ο δεύτερος 2, ο τρίτος 3 βαθμούς ποινής κοκ και οσοι δεν τερματίσουν με βαθμούς ποινής τερματισάντων +1) προκύπτουν οι 25 καλύτεροι οι οποίοι θα συμμετάσχουν στους τελικούς αγώνες.
ΑΡΘΡΟ 15. ΑΓΩΝΑΣ
15.1 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΩΝΑ
Προβλέπονται δύο αγώνες (Ημιτελικός – Τελικός) για την κάθε κατηγορία. Η κατάταξη του κάθε οδηγού στον ημιτελικό θα χρησιμοποιηθεί για την σύνταξη της εσχάρας του τελικού αγώνα. Κατά τα λοιπά ισχύει ο ΓΚΚ 2011.
15.2 ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΣ
MINI (12 γύροι)
JUNIOR (15 γύροι)
LOUX (15 γύροι)
BP 125 (15 γύροι)
SUPER (15 γύροι)
(Ωράρια θα ανακοινωθούν μετά το κλείσιμο των συμμετοχών)
15.3 ΑΓΩΝΑΣ
MINI (12 γύροι)
JUNIOR (15 γύροι)
LOUX (15 γύροι)
BP 125 (15 γύροι)
SUPER (15 γύροι)
(Ωράρια θα ανακοινωθούν μετά το κλείσιμο των συμμετοχών)
Η σημαία τερματισμού θα πέφτει στον πρώτο οδηγό που θα έχει συμπληρώσει τους αναφερομένους για την κάθε κατηγορία γύρους. Οι οδηγοί που πήραν εκκίνηση αλλά δεν τερμάτισαν στον ΗΜΙΤΕΛΙΚΟ θα τοποθετηθούν στο τέλος της εσχάρας εκκίνησης του Β΄ τελικού σύμφωνα με το άρθρο 20.4.3 του Γ.Κ. Καρτ 2011.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΕΙΣ – ΠΟΙΝΕΣ
ΑΡΘΡΟ 16. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 18/09/2010
Όλοι οι αγωνιζόμενοι πρέπει να παρουσιαστούν στον διοικητικό έλεγχο και στον έλεγχο εξακρίβωσης σύμφωνα με το πρόγραμμα που θα ανακοινωθεί μετά το κλείσιμο των συμμετοχών. Ωράρια θα ανακοινωθούν με δελτίο τύπου μετά το κλείσιμο των συμμετοχών.
ΑΡΘΡΟ 17. ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Στον τερματισμό θα γίνεται πλήρης και λεπτομερής έλεγχος που μπορεί να προβλέπει μέχρι και την αποσυναρμολόγηση του κινητήρα και του σασί σε οποιοδήποτε καρτ, κατά την απόλυτη κρίση των Αγωνοδικών, που ενεργούν αυτεπάγγελτα ή μετά από ένσταση ή μετά από εισήγηση του Αλυτάρχη ή του Τεχνικού Εφόρου ή κατόπιν εντολής της ΕΘ.Ε.Π.Α. Ο διοργανωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την βοήθεια μηχανικών – εισαγωγέων για τον τεχνικό έλεγχο.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΦΕΣΕΙΣ – ΚΑΤΑΤΑΞΗ – ΕΠΑΘΛΑ
ΑΡΘΡΟ 18. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΦΕΣΕΙΣ
Το παράβολο ένστασης ορίζεται στο ποσό των 200 ευρώ για τεχνικά και αγωνιστικά θέματα. Το ποσόν εφέσεως ορίζεται στο ποσό των 400 ευρώ. Κατά τα λοιπά ισχύουν οι κανονισμοί ΕΘΕΠΑ, ο ΕΑΚ & ο ΓΚΚ 2011.
18.1 Οι ενστάσεις υποβάλλονται ως εξής:
α. Σχετικά με αντικανονική εγγραφή διαγωνιζομένου το αργότερο μισή (1/2) ώρα μετά τη λήξη του ελέγχου εξακρίβωσης.
β. Σχετικά με τεχνικά θέματα το αργότερο δέκα πέντε λεπτά (15) μετά το τέλος του αγώνα κάθε δοκιμασίας.
γ. Σχετικά με τα αποτελέσματα και τις κατατάξεις μέσα σε 10 λεπτά από την ανακοίνωσή των προσωρινών αποτελεσμάτων των διαφόρων προσπαθειών ή 30 λεπτών από την ανάρτηση της κατάταξης κάθε τελικού.
18.2 Οι ενστάσεις υποβάλλονται, από τον αγωνιζόμενο (ή τον διαγωνιζόμενο) και μόνο, εγγράφως στον Αλυτάρχη, στον βοηθό του ή σε έναν από τους Αγωνοδίκες και πρέπει να συνοδεύονται από παράβολο.
18.3 Οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα της έφεσης που υποβάλλεται σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο Ε.Α.Κ. (άρθρο 181) και πρέπει να συνοδεύεται από το παράβολο που γράφεται στην αρχή του άρθρου 18.
ΑΡΘΡΟ 19. ΚΑΤΑΤΑΞΗ – ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνει την ΚΥΡΙΑΚΗ 02/10/2011 μετά το τέλος των αγώνων στην πίστα.
ΑΡΘΡΟ 20. ΕΠΑΘΛΑ – ΚΥΠΕΛΛΑ
Στους τρείς (3) πρώτους κάθε κατηγορίας απονέμεται κύπελλο. Ο πρώτος επίσης λαμβάνει την σημαία τερματισμού. Σε όλους όσους συμμετείχαν στην κατηγορία ΜΙΝΙ θα απονεμηθούν αναμνηστικά μετάλλια.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ