ΔΕΛΤΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ [BULLETIN] Νο Ι
ΠΑΤΡΑ 9.9.2011 ώρα 21.00
1.Λόγω πίεσης του χρόνου διεξαγωγής των αγώνων , καθορίζεται ως 25 το ανώτατο όριο συμμετοχών ανά κατηγορία.
2.Για τον ίδιο λόγο αλλάζουν οι τεχνικές προδιαγραφές στην κατηγορία BP-125 και καθορίζονται ως εξής:
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ BP 125
Οδηγοί με LICENSE C – SENIOR.
Οι κινητήρες που γίνονται δεκτοί είναι :
Αυτοί που ορίζονται στην κατηγορία ΗΟΒΒΥ 125 και θα είναι σύμφωνοι με τα αντίστοιχα δελτία αναγνώρισης τους, χωρίς καμία τροποποίηση – επέμβαση (σε αυτούς και τα παρελκόμενά τους) από την παραγωγή τους.
Κινητηρες KF 2 σύμφωνα με τα αντίστοιχα δελτία αναγνώρισης τους. Για τα μοτερ KF 2 .Tο καρμπυρατερ μπορει να είναι πεταλουδας 24μμ με ομολογκασιον CIK η DELORTO 30 μμ.
Κινιτηρας ΒΜΒ TAG 125 σύμφωνα με τo δελτίo αναγνώρισης του. Το καρμπυρατερ είναι το TRYTON HB-27
Επιτρέπεται η χρήση εμπρόσθιων πιστοποιημένων φρένων.
Γίνονται δεκτά σασί παραγωγής (με ή χωρίς πιστοποίηση) χωρίς τροποποιήσεις. To ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ ορίζεται ανά είδος κινητήρων από τις προδιαγραφές της ΗΟΒΒΥ 125 εκτος των KF2 που οριζονται τα 180 κιλα και των ΒΜΒ TAG που οριζονται τα 175 κιλα.
To ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ ορίζεται οριζονται ως εξης
KF2 180 kg
BMB tag 175 kg
IAME X30 125 cc 167 kg
VORTEX ROK 125cc 167 kg
ROTAX MAX 125cc 167 kg
IAME LEOPARD ή Χ28 125cc 162 kg
IAME EASY 125cc 162 kg
BMB EASY 125cc 162 kg
Η κατάταξη δεν διασπάται σε κλάσεις.
Ελαστικά: class MINI VEGA Cadetti
class JUNIOR MG/HZ hard CIK 2010-2014
class LOUX, BP 125, SUPER LeCont LA-03
Λοιπές προδιαγραφές και κανονισμοί πέραν των κοινών ισχύει ο ΓΓΚαρτ 2011.
Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ