PICK 2011 «Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ»

3rd PATRAS INTERNATIONAL CIRCUIT for KART

ΠΑΤΡΑ, 01-02 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011

 

ΤΕΧΝΙΚΟΙ  ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

 

Αριθμός κινητήρων: Δύο (2) για όλες τις κατηγορίες

Αριθμός σασσι: Ενα (1) για όλες τις κατηγορίες

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΙΝΙ

 

Οδηγοί με LICENSE C – ΜΙΝΙ.

Γινονται δεκτα τα μοτερ των παρακατω κατηγοριων

Α) 60cc με προδιαγραφες CSAI 2010-2013 όπως οριζονται στο πανελληνιο πρωταθλημα καρτ 2011

Β) 60cc με προδιαγραφες CSAI 2007-2009 όπως οριζονταν στο πανελληνιο πρωταθλημα του 2010

Γ) ROTAX MINI 125cc συμφωνα με της προδιαγραφες που ισχυουν το 2011 στο αντιστοιχο CHALLENGE

Δ) EASY KART 60cc συμφωνα με τις προδιαγραφες που ισχυουν στο αντιστοιχο CHALLENGE

Γινονται δεκτα σασι μινι με προδιαγραφες CSAI των ετων 2004-2013 με μετατροχιο 90 εως 95 cm. και σασι EASYKART

Ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ

Για την κατηγορία Α) 105 κιλά

Για την κατηγορία Β) 110 κιλά

Για την κατηγορία Γ) 125 κιλά

Για την κατηγορια Δ) 95 κιλα

Ελαστικά: Θα ανακοινωθεί.

Λοιπές προδιαγραφές και κανονισμοί πέραν των κοινών ισχύει ο ΓΓΚαρτ 2011.

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ JUNIOR

 

Οδηγοί με LICENSE C – JUNIOR.

Επιτρεπεται να λαβουν μερος στην κατηγορια αυτή οι παρακατω τυποι κινητηρων

Α) Κινητηρες KF 3 συμφωνα με τις προδιαγραφες που οριζονται στο Πανελληνιο πρωταθλημα Καρτ 2011

Β) Κινητηρες VORTEX ROK JUNIOR, IAME X 30 JUNIOR, ROTAX JUNIOR και EASYKART 100cc συμφωνα με τις προδιαγραφες που ισχυουν στα αντιστοιχα CHALLENGE

Δεν επιτρέπονται εμπρόσθια φρένα.

Ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ 145 κιλά εκτος του EASYKART 100cc που είναι 135 κιλα

Ελαστικά: Θα ανακοινωθεί.

Λοιπές προδιαγραφές και κανονισμοί πέραν των κοινών ισχύει ο ΓΓΚαρτ 2011.

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ LOUX

 

Οδηγοί, κατόπιν έγκρισης του Οργανωτή και της ΕΘΕΑ με LICENSE C – SENIOR .

Μέγιστος αριθμός συμμετοχών για την κατηγορία ορίζεται ο αριθμός 25 (χωρητικότητα διαδρομής).

Οι κινητήρες που γίνονται δεκτοί είναι: IAME LEOPARD – KOMET POP RL125 – ROTAX MAX FR125 (ανεξαρτήτου τύπου φυγοκεντρικού εκ των δυο πιστοποιημένων) – VORTEX ROK και Easy Kart 125 Αερόψυκτος (χωρίς ταχύτητες).

Θα είναι σύμφωνοι με τα αντίστοιχα δελτία αναγνώρισης τους, χωρίς καμία τροποποίηση – επέμβαση, (σε αυτούς και τα παρελκόμενά τους) από την παραγωγή τους.

Το φίλτρο αέρος (παππάς) είναι ελεύθερο οποιασδήποτε πιστοποίησης εκτός του Rotax που επιτρέπεται μόνο το πιστοποιημένο.

Για τα μοτέρ ΙΑΜΕ επιτρέπονται και τα reed τύπου carbon πάχους 0,24-0,25 mm

Τα καρμπυρατέρ είναι αυτά που ορίζονται από τον κατασκευαστή του κινητήρα, χωρίς τροποποιήσεις, (πακέτο):

 

α. Vortex Rok DELORTO VHSH 30

β. Rotax Max FR125 DELORTO VHSB 34

γ. Komet K 25 Pop RL TILLOTSON HL 334A ή HL 334ΑΒ

δ. Iame Leopard TILLOTSON HL 334Α ή HL 334AB

ε. Easy kart TILLOTSON HL 384B

 

Δεν απαιτείται η σφράγιση των μοτέρ.

Επιτρέπεται να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας με εξωτερική μίζα μόνο στην εσχάρα εκκίνησης του σκέλους ή στον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης.

Eπιτρέπεται η χρήση εμπρόσθιων πιστοποιημένων φρένων.

Γίνονται δεκτά σασί παραγωγής (με ή χωρίς πιστοποίηση) χωρίς τροποποιήσεις.

Ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ με 3 λίτρα βενζίνης 170 κιλά.

Ελαστικά: Θα ανακοινωθεί.

Λοιπές προδιαγραφές και κανονισμοί, πέραν των κοινών ισχύουν ως η ΗΟΒΒΥ 125 σύμφωνα με το ΓΚΚ 2011.

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ BP 125

 

Οδηγοί με LICENSE C – SENIOR.

Οι κινητήρες που γίνονται δεκτοί είναι αυτοί που ορίζονται στην κατηγορία ΗΟΒΒΥ 125 και θα είναι σύμφωνοι με τα αντίστοιχα δελτία αναγνώρισης τους, χωρίς καμία τροποποίηση – επέμβαση (σε αυτούς και τα παρελκόμενα τους) από την παραγωγή τους.

Επιτρέπεται η χρήση εμπρόσθιων πιστοποιημένων φρένων.

Γίνονται δεκτά σασί παραγωγής (με ή χωρίς πιστοποίηση) χωρίς τροποποιήσεις. To ελάχιστο βάρος οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ ορίζεται ανά είδος κινητήρων από τις προδιαγραφές της ΗΟΒΒΥ 125.

Η κατάταξη δεν διασπάται σε κλάσεις.

Ελαστικά: Θα ανακοινωθεί.

Λοιπές προδιαγραφές και κανονισμοί πέραν των κοινών ισχύει ο ΓΓΚαρτ 2011.

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPER

 

Οδηγοί με LICENSE C – SENIOR σύμφωνα με την σχετική εγκύκλιο και τις προϋποθέσεις της ΕΘΕΑ.

Μέγιστος αριθμός για την κατηγορία ορίζεται ο αριθμός 25 (χωρητικότητα διαδρομής). Για συμμετοχή, ισχύει σειρά προτεραιότητας στην συγκεκριμένη κατηγορία λαμβάνονται υπ’ όψιν και οι συμμετοχές που έχει πραγματοποιήσει ο αγωνιζόμενος στον θεσμό LOUX.

Γίνονται δεκτοί κινητήρες και καρτ της κατηγορίας ΚΖ2 ή παλαιότερης πιστοποίησης (ICC>2000) όπως συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα Ελλάδος, κινητήρες RM1 (DD2) σύμφωνα με τα αντίστοιχα δελτία αναγνώρισης τους και κινητηρες KF2.

Τα καρμπυρατέρ είναι αυτά που ορίζονται από τον κανονισμό ΚΖ2 (ICC>2000) και DD2. Για τα μοτερ KF2 το καρμπυρατερ μπορει να είναι πεταλουδας 24mm με ομολογκασιον CIK, ή DELORTO 30mm.

Ελάχιστα βάρη οδηγού με ενδυμασία αγώνα και καρτ ισχύουν ως εξής:

a.  DD2      170 kg

b.  ΚΖ2      180 kg

c.  KF2      180 kg

Επιτρέπεται ηλεκτρονικό σύστημα αλλαγής ταχυτήτων.

Ο τρόπος εκκίνησης των καρτ της κατηγορίας αυτής θα καθοριστεί με Πληροφοριακό δελτίο.

Ελαστικά: Θα ανακοινωθεί.

 

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ – ΚΟΙΝΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

 

Ο αγωνιζόμενος υποχρεούται να διεκπεραιώσει την συνάντηση με το σετ ελαστικών που παρέδωσε για μαρκάρισμα στην έναρξη της συνάντησης.

Τα ελαστικά θα δοθούν προς φύλαξη το Σάββατο μετά το πέρας και του τελευταίου σκέλους, κάθε κατηγορίας, εκτός των αγωνιζομένων που αποκλείστηκαν από την συνέχεια της συνάντησης.

Απαγορεύονται οι ιδιοκατασκευές ή οι τροποποιήσεις στο σασί και στα εξαρτήματα του.

Είναι υποχρεωτική η χρησιμοποίηση πίσω πλαστικών προφυλακτήρων με δελτίο αναγνώρισης.

Δεν είναι υποχρεωτική η σφράγιση των κινητήρων.

Βρόχινα ελαστικά ελεύθερης επιλογή (μάρκας-μοντέλου) ένα σέτ, τα οποία θα παραδίνονται στο PARC FERME κατόπιν απόφασης αγωνοδικών.

 

Start typing and press Enter to search