PICK 2014 «ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ»

Αγώνας Κart P.I.C.K.® 2014

ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

Αριθμός κινητήρων:    Δύο (2) για όλες τις κατηγορίες.

Αριθμός σασί: Ένα για όλες τις κατηγορίες. Σε περίπτωση βλάβης αγωνιζόμενος θα αιτείται στους αγωνοδίκες την αλλαγή σασί και μόνον με την έγκρισή τους μπορεί να αλλάξει αυτό.

Σετ ελαστικών σλίκ:     1 (ένα)

Σετ ελαστικών βροχής:           1 (ένα)

Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η: Η μάρκα και ο τύπος των ελαστικών για την κάθε κατηγορία (είτε σλικ, είτε βρόχινα) συμπίπτει με την αντίστοιχη κατηγορία του Πρωταθλήματος ή των Επάθλων.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΙΝΙ 60cc – CSAI

  1. Οδηγοί µε LICENSE C – ΜΙΝΙ.
  2. Οι τεχνικές προδιαγραφές της κατηγορίας είναι σύμφωνα με τον Τεχνικό Κανονισμό του Πρωταθλήματος 2014 για την κατηγορία ΜΙΝΙ CSAI 60cc
  3. Ελαστικά: Αυτά που χρησιμοποιούνται στην αντίστοιχη κατηγορία του Πρωταθλήματος Ελλάδος.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPER

  1. Οδηγοί µε LICENSE C SENIOR .
  2. Οι τεχνικές προδιαγραφές της κατηγορίας είναι σύμφωνα με τον Τεχνικό Κανονισμό της κατηγορίας SUPER του επάθλου D CUP 2014.
  3. Ελαστικά: Αυτά που χρησιμοποιούνται στο αντίστοιχη κατηγορία του επάθλου D CUP 2014.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ D CUP

  1. Οδηγοί µε LICENSE C – Β SENIOR
  2. Για την συµµετοχή στην συγκεκριµένη κατηγορία για τις διαθέσιμες θέσεις που προκύπτουν μετά των προσκεκλημένων, ισχύει σειρά προτεραιότητας και λαµβάνονται υπ’ όψιν οι συμμετοχές που έχει πραγματοποιήσει ο αγωνιζόμενος στον θεσµό D CUP αρχικά κατά το 2014 και κατά τα έτη 2013 – 2012 κ.λ.π., καθώς και η ημερομηνία υποβολής της συμμετοχής. Θα προσμετρηθεί με ιδιαίτερη βαρύτητα, πέραν των άλλων προϋποθέσεων, ο αριθμός συμμετοχών τους σε προηγούμενες διοργανώσεις του PICK στην κατηγορία.
  3. Οι τεχνικές προδιαγραφές της κατηγορίας είναι σύμφωνα με τον Τεχνικό Κανονισμό της κατηγορίας D CUP του επάθλου D CUP 2014.
  4. Ελαστικά: Αυτά που χρησιμοποιούνται στο αντίστοιχη κατηγορία του Επάθλου D CUP.
  5. Λοιπές προδιαγραφές και κανονισµοί, πέραν των κοινών ισχύουν σύµφωνα µε το ΓΚΚ 2014.

ROTAX DD2 MAX

  1. Οδηγοί με License C – B – SENIOR
  2. Οι τεχνικές προδιαγραφές της κατηγορίας αυτής είναι σύμφωνα με τον Τεχνικό Κανονισμό που ακολουθείται από το έπαθλο ROTAX MAX CHALLENGE 2014.
  3. Είναι υποχρεωτικό το σφράγισμα του κινητήρα.
  4. Ελαστικά: Αυτά που χρησιμοποιούνται στο αντίστοιχη κατηγορία του Επάθλου ROTAX Max Challenge.

ROTAX SENIOR MAX

  1. Οδηγοί με License C – B – SENIOR
  2. Οι τεχνικές προδιαγραφές της κατηγορίας αυτής είναι σύμφωνα με τον Τεχνικό Κανονισμό που ακολουθείται από το έπαθλο ROTAX MAX CHALLENGE 2014.
  3. Είναι υποχρεωτικό το σφράγισμα του κινητήρα.
  4. Ελαστικά: Αυτά που χρησιμοποιούνται στο αντίστοιχη κατηγορία του Επάθλου ROTAX Max Challenge.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ – ΚΟΙΝΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

  1. Ο αγωνιζόµενος υποχρεούται να διεκπεραιώσει την συνάντηση µε το σετ ελαστικών που παρέδωσε για µαρκάρισµα στην έναρξη της συνάντησης.
  2. Τα ελαστικά θα δοθούν προς φύλαξη, μόνο το Σάββατο, μετά το πέρας και του τελευταίου σκέλους, κάθε κατηγορίας, εκτός των αγωνιζοµένων που αποκλείστηκαν από την συνέχεια της συνάντησης.
  3. Απαγορεύονται οι ιδιοκατασκευές ή οι τροποποιήσεις στο σασί και στα εξαρτήµατα του.
  4. Δεν είναι υποχρεωτική η σφράγιση των κινητήρων, εκτός των κατηγοριών Rotax Senior Max και Rotax DD2 Max.

Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Start typing and press Enter to search