PICK 2013 «ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ»

Αγώνας Κart P.I.C.K.® 2013

ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

 

αριθμός κινητήρων: Δύο (2) για όλες τις κατηγορίες.

αριθμός σασί Ενα για όλες τις κατηγορίες. Σε περίπτωση βλάβης ο αγωνιζόμενος θα αιτείται στους αγωνοδίκες την αλλαγή σασί και μόνον με την έγκρισή τους μπορεί να αλλάξει αυτό.

σετ ελαστικών σλίκ: 1 (ένα)

σετ ελαστικών βροχής: 1 (ένα)

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΙΝΙ 60

 

1. Οδηγοί µε LICENSE C – ΜΙΝΙ.

2. Ο Αγωνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τον Τεχνικό Κανονισμό του Πρωταθλήματος 2013 για την κατηγορία ΜΙΝΙ CSAI 60. Ελάχιστο βάρος 110 κιλά (σασί + κινητήρας + οδηγός με περιβολή αγώνα)

3. Ελαστικά: Τα χρησιμοποιούμενα στο Πρωτάθλημα Ελλάδος για την κατηγορία αυτή.

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ JUNIOR

 

1. Οδηγοί µε LICENSE C – JUNIOR.

2. Επιτρέπεται να λάβουν μέρος στην κατηγορία αυτή οι παρακάτω τύποι κινητήρων:

VORTEX ROK JUNIOR,

IAME X 30 JUNIOR,

ROTAX JUNIOR κατα RMC 2008 – 2013

ΕΑSY 100 JUNIOR 

σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ισχύουν στον Γ.Κ.Κ 2013 κατηγορίας Junior

3. ∆εν επιτρέπονται εµπρόσθια φρένα.

4. Ελάχιστο βάρος οδηγού µε ενδυµασία αγώνα και καρτ ως εις Τεχνικό Κανονισμό Καρτ 2013

5. Ελαστικά: Θα ανακοινωθεί.

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ MASTERS 125

 

1. Οδηγοί µε LICENSE C – Β – SENIOR.

2. Οι κινητήρες, καρµπυρατέρ, παρελκόµενα που γίνονται δεκτά είναι:

 

Μάρκα – τύπος Καρµπυρατέρ Μάρκα – τύπος Βάρος

a) Vortex Rok DELORTO VHSH 30 165 Κιλά

b) Iame Leopard TILLOTSON HL 334Α ή HL 334AB 165 Κιλά

c) Easy kart 125 TILLOTSON HL 384B 162 Κιλά

d) Rotax Max FR125 DELORTO VHSB 34 168 Κιλά

e) BMB ΗΑΤ TRYTON HB 27 175 Κιλά

f) IAME X30 TRYTON HB 27 168 Κιλά

 

3. Επιτρέπεται η χρήση εµπρόσθιων πιστοποιηµένων φρένων.

4. Το φίλτρο αέρος είναι πιστοποίησης 2003 η μεταγενέστερης, εκτός του Rotax που επιτρέπονται µόνο τα 2 πιστοποιηµένα της κατασκευάστριας εταιρίας για τον συγκεκριµένο κινητήρα.

5. Γίνονται δεκτά σασί παραγωγής (µε ή χωρίς πιστοποίηση) χωρίς τροποποιήσεις. To ελάχιστο βάρος οδηγού µε ενδυµασία αγώνα και καρτ ορίζεται ανά είδος κινητήρων  συµφωνα µε τον πιο  πάνω  πίνακα (Νο2)

6. Ελαστικά: Θα ανακοινωθεί.

7. Λοιπές προδιαγραφές και κανονισµοί πέραν των κοινών ισχύει ο Γ.Κ.Κ 2013 κατηγορίας Senior.

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPER

 

1. Οδηγοί µε LICENSE C – Β – Α – SENIOR.

2. Μέγιστος αριθµός για την κατηγορία ορίζεται ο αριθµός 25 (χωρητικότητα διαδροµής). Για την συµµετοχή στην συγκεκριµένη κατηγορία, για τις διαθέσιμες θέσεις που προκύπτουν μετά των προσκεκλημένων, από ισχύει σειρά προτεραιότητας και λαµβάνονται υπ’ όψιν οι συµµετοχές που έχει πραγµατοποιήσει ο αγωνιζόµενος στον θεσµό LOUX αρχικά κατά το 2012 και κατά τα έτη 2011 – 2013 κ.λ.π. καθώς και η ημερομηνία υποβολής της συμμετοχής. Θα προσμετρηθεί με ιδιαίτερη βαρύτητα, πέραν των άλλων προϋποθέσεων, ο αριθμός συμμετοχών τους σε προηγούμενες διοργανώσεις του PICK στην κατηγορία.

3. Oι τεχνικές προδιαγραφές της κατηγορίας αυτής συμπίπτουν με αυτές της κατηγορίας ΚΖ2 – CIK/FIA σύμφωνα με τον Γ.K. Kαρτ

4. Κινητήρας: Γίνονται δεκτοί κινητήρες:

Δίχρονοι ΚΖ2 – υδρόψυκτοι 125cc με κιβώτιο ταχυτήτων, δελτίο αναγνώρισης CIK/FIA και σύστημα ανάφλεξης κατά CIK/ FIA για την κατηγορία ΚΖ2 – Καρμπυρατέρ: Με δελτίο αναγνώρισης CIK/FIA για την κατηγορία ΚΖ2 – Eλάχιστο βάρος 180 κιλά (σασί + κινητήρας + οδηγός με περιβολή αγώνα).

5. Σασί: Γίνονται δεκτά σασί που διαθέτουν σε ισχύ δελτίο αναγνώρισης της CIK/FIA για την κατηγορία ΚΖ2.

6. Τα καρμπυρατέρ είναι αυτά που ορίζονται από τον κανονισµό ΚΖ2.

7. Το φίλτρο εισαγωγής θα είναι οποιασδήποτε πιστοποίησης για την κατηγορία ΚΖ2.

8. Ελαστικά: Θα ανακοινωθεί.

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ LOUX

 

1. Οδηγοί µε LICENSE C – Β – SENIOR

2. Μέγιστος αριθµός για την κατηγορία ορίζεται ο αριθµός 25 (χωρητικότητα διαδροµής). Για την συµµετοχή στην συγκεκριµένη κατηγορία για τις διαθέσιμες θέσεις που προκύπτουν μετά των προσκεκλημένων, ισχύει σειρά προτεραιότητας και λαµβάνονται υπ’ όψιν οι συµµετοχές που έχει πραγµατοποιήσει ο αγωνιζόµενος στον θεσµό LOUX αρχικά κατά το 2012 και κατά τα έτη 2013 – 2011 κ.λ.π. καθώς και η ημερομηνία υποβολής της συμμετοχής. Θα προσμετρηθεί με ιδιαίτερη βαρύτητα, πέραν των άλλων προϋποθέσεων, ο αριθμός συμμετοχών τους σε προηγούμενες διοργανώσεις του PICK στην κατηγορία.

 

 

 

 

3. Οι κινητήρες που γίνονται δεκτοί είναι συµφωνα µε τον πιο κάτω πίνακα:

 

Μάρκα – τύπος Καρµπυρατέρ Μάρκα – τύπος Βάρος

 

α. Vortex Rok DELORTO VHSH 30 165 κ.

β. Rotax Max FR125 DELORTO VHSB 34 170 κ.

γ. Komet K 25 Pop RL TILLOTSON HL 334A ή HL 334ΑΒ 165 κ.

δ. Iame Leopard TILLOTSON HL 334Α ή HL 334AB 165 κ.

ε. Εasy kart TILLOTSON HL 384B 165 κ.

 

4. Θα είναι σύµφωνοι µε τα αντίστοιχα δελτία αναγνώρισης τους, χωρίς καµία τροποποίηση – επέµβαση, (σε αυτούς και τα παρελκόµενά τους) από την παραγωγή τους.

5. Το φίλτρο αέρος (παπάς) είναι ελεύθερο οποιασδήποτε πιστοποίησης, εκτός του Rotax που επιτρέπονται µόνο τα πιστοποιηµένα της κατασκευάστριας εταιρίας για τον συγκεκριµένο κινητήρα.

6. Τα καρµπυρατέρ είναι αυτά που ορίζονται από τον κατασκευαστή του κινητήρα, χωρίς τροποποιήσεις, (πακέτο) πίνακας (Νο3).

7. Για τα μοτέρ ΙΑΜΕ επιτρέπονται και τα reed τύπου carbon πάχους 0,24 – 0,25 mm

8. Επιτρέπεται να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας µε εξωτερική μίζα µόνο στην σχάρα εκκίνησης του σκέλους ή στον χώρο επιτηρούµενης στάθµευσης.

9. Απαγορεύεται η χρήση εµπρόσθιων πιστοποιηµένων φρένων.

10. Γίνονται δεκτά σασί παραγωγής (µε ή χωρίς πιστοποίηση) χωρίς τροποποιήσεις.

11. Ελάχιστο βάρος οδηγού µε ενδυµασία αγώνα και καρτ µε 3 λίτρα βενζίνης σύµφωνα µε τον πιο πάνω πίνακα (Νο 3). 

12. Ελαστικά: Θα καθοριστεί απο τους Οργανωτές του Επάθλου Λουξ. 

13. Λοιπές προδιαγραφές και κανονισµοί, πέραν των κοινών ισχύουν σύµφωνα µε το ΓΚΚ 2013.

 

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ – ΚΟΙΝΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

Ο αγωνιζόµενος υποχρεούται να διεκπεραιώσει την συνάντηση µε το σετ ελαστικών που παρέδωσε για µαρκάρισµα στην έναρξη της συνάντησης.

Τα ελαστικά θα δοθούν προς φύλαξη, μόνο το Σάββατο, μετά το πέρας και του τελευταίου σκέλους, κάθε κατηγορίας, εκτός των αγωνιζοµένων που αποκλείστηκαν από την συνέχεια της συνάντησης.

Απαγορεύονται οι ιδιοκατασκευές ή οι τροποποιήσεις στο σασί και στα εξαρτήµατα του.

Είναι υποχρεωτική η χρησιµοποίηση πίσω πλαστικών προφυλακτήρων µε δελτίο αναγνώρισης.

∆εν είναι υποχρεωτική η σφράγιση των κινητήρων.

Βρόχινα ελαστικά ελεύθερης επιλογή (μάρκας – μοντέλου) ένα σέτ, τα οποία θα παραδίνονται στο PARC FERME κατόπιν απόφασης αγωνοδικών.

 

Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Start typing and press Enter to search