Αγώνας Κart P.I.C.K.® 2014
ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
Αριθμός κινητήρων: Δύο (2) για όλες τις κατηγορίες.
Αριθμός σασί: Ένα για όλες τις κατηγορίες. Σε περίπτωση βλάβης αγωνιζόμενος θα αιτείται στους αγωνοδίκες την αλλαγή σασί και μόνον με την έγκρισή τους μπορεί να αλλάξει αυτό.
Σετ ελαστικών σλίκ: 1 (ένα)
Σετ ελαστικών βροχής: 1 (ένα)
Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η: Η μάρκα και ο τύπος των ελαστικών για την κάθε κατηγορία (είτε σλικ, είτε βρόχινα) συμπίπτει με την αντίστοιχη κατηγορία του Πρωταθλήματος ή των Επάθλων.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΙΝΙ 60cc – CSAI
- Οδηγοί µε LICENSE C – ΜΙΝΙ.
- Οι τεχνικές προδιαγραφές της κατηγορίας είναι σύμφωνα με τον Τεχνικό Κανονισμό του Πρωταθλήματος 2014 για την κατηγορία ΜΙΝΙ CSAI 60cc
- Ελαστικά: Αυτά που χρησιμοποιούνται στην αντίστοιχη κατηγορία του Πρωταθλήματος Ελλάδος.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPER
- Οδηγοί µε LICENSE C SENIOR .
- Οι τεχνικές προδιαγραφές της κατηγορίας είναι σύμφωνα με τον Τεχνικό Κανονισμό της κατηγορίας SUPER του επάθλου D CUP 2014.
- Ελαστικά: Αυτά που χρησιμοποιούνται στο αντίστοιχη κατηγορία του επάθλου D CUP 2014.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ D CUP
- Οδηγοί µε LICENSE C – Β SENIOR
- Για την συµµετοχή στην συγκεκριµένη κατηγορία για τις διαθέσιμες θέσεις που προκύπτουν μετά των προσκεκλημένων, ισχύει σειρά προτεραιότητας και λαµβάνονται υπ’ όψιν οι συμμετοχές που έχει πραγματοποιήσει ο αγωνιζόμενος στον θεσµό D CUP αρχικά κατά το 2014 και κατά τα έτη 2013 – 2012 κ.λ.π., καθώς και η ημερομηνία υποβολής της συμμετοχής. Θα προσμετρηθεί με ιδιαίτερη βαρύτητα, πέραν των άλλων προϋποθέσεων, ο αριθμός συμμετοχών τους σε προηγούμενες διοργανώσεις του PICK στην κατηγορία.
- Οι τεχνικές προδιαγραφές της κατηγορίας είναι σύμφωνα με τον Τεχνικό Κανονισμό της κατηγορίας D CUP του επάθλου D CUP 2014.
- Ελαστικά: Αυτά που χρησιμοποιούνται στο αντίστοιχη κατηγορία του Επάθλου D CUP.
- Λοιπές προδιαγραφές και κανονισµοί, πέραν των κοινών ισχύουν σύµφωνα µε το ΓΚΚ 2014.
ROTAX DD2 MAX
- Οδηγοί με License C – B – SENIOR
- Οι τεχνικές προδιαγραφές της κατηγορίας αυτής είναι σύμφωνα με τον Τεχνικό Κανονισμό που ακολουθείται από το έπαθλο ROTAX MAX CHALLENGE 2014.
- Είναι υποχρεωτικό το σφράγισμα του κινητήρα.
- Ελαστικά: Αυτά που χρησιμοποιούνται στο αντίστοιχη κατηγορία του Επάθλου ROTAX Max Challenge.
ROTAX SENIOR MAX
- Οδηγοί με License C – B – SENIOR
- Οι τεχνικές προδιαγραφές της κατηγορίας αυτής είναι σύμφωνα με τον Τεχνικό Κανονισμό που ακολουθείται από το έπαθλο ROTAX MAX CHALLENGE 2014.
- Είναι υποχρεωτικό το σφράγισμα του κινητήρα.
- Ελαστικά: Αυτά που χρησιμοποιούνται στο αντίστοιχη κατηγορία του Επάθλου ROTAX Max Challenge.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ – ΚΟΙΝΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
- Ο αγωνιζόµενος υποχρεούται να διεκπεραιώσει την συνάντηση µε το σετ ελαστικών που παρέδωσε για µαρκάρισµα στην έναρξη της συνάντησης.
- Τα ελαστικά θα δοθούν προς φύλαξη, μόνο το Σάββατο, μετά το πέρας και του τελευταίου σκέλους, κάθε κατηγορίας, εκτός των αγωνιζοµένων που αποκλείστηκαν από την συνέχεια της συνάντησης.
- Απαγορεύονται οι ιδιοκατασκευές ή οι τροποποιήσεις στο σασί και στα εξαρτήµατα του.
- Δεν είναι υποχρεωτική η σφράγιση των κινητήρων, εκτός των κατηγοριών Rotax Senior Max και Rotax DD2 Max.
Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ